Rantapan

I don't know who you're where you come from but tq for this.
Tq for waiting me update the klimaks stories line of my life.


Kosong.
Kosong &
Masih lagi kosong.
Sekejap aku rasa aku nak, sekejap aku rasa meluat.
Kadang aku rasa betul tapi jelas nyata aku salah.
Tapi kenapa mesti aku perlu menyesali dengan jalan yang dah aku pilih.

"Just because i hate to choose being two options."

Empty.
Orang yang datang silih berganti berkata "hai" kemudian angkat kaki 
& pergi.
Pahit hempedu. Kelat rasanya.
Bergolak jiwa 
Kenapa perlu hadir hanya untuk meninggalkan?
Sial.

Hari-hari yang aku jalani ini dah tak sama dengan liku yang aku telan dulu.
Leka menghentak apa yang aku rasa sialan & bakalan menimbulkan kecelakaan pada diri aku.
Aku boleh pergi bahkan lebih jauh dari apa yang kau sangkakan.
Hanya kerana aku semakin hebat ,
Semakin kuat,
Semakin yakin.
Hidup tanpa kau disisi.

Salam pamitan dr aku.




Copyright@Hak cipta terpelihara alya hannina